יום שלישי, 28 בדצמבר 2010

הכאה על חטא

בפעם שעברה שהכנסתי לבלוג שלי תמונות שלא אני צילמתי שכחתי לבקש רשות מראש. ביקשתי רק אחרי שהכנסתי אותם לפוסט. קרדיט כמובן שלא שכחתי.
הפעם זכרתי לבקש מראש. ביקשתי ממנו את התמונה הזו אחרי שהוא הראה לי אותה בפלאפון שלו. יש לו משהו מאוד משוכלל - איזה אנדרואיד, לא זוכר של איזה חברה, עם המון אפליקציות שהוא משחק איתן כל הזמן. אוקיינוס של אינפורמציה ותוכנות לזיהוי: מוזיקה, אסטרונומיה, מה לא.
את התמונה הזו צילם Manuel Weber באתר של צ'רלי בראון שכבר כיכב באחד הפוסטים (האמת שלספינה קראו באופן רשמי צ'רלס בראון, אבל אף אחד לא באמת קורא לה ככה).
גם מנו צולל בלי חליפה, בלי מאזנת וכמעט בלי משקולות. ניסיתי לצלול עם חליפה דקה של 3 מ"מ וקפאתי מקור.
אני מבזבז המון אויר על הירידה למטה וחייב חבל כדי לטפס עליו עם הידיים כלפי מטה, גם עם משקל עודף. ניסיתי כבר כל מה שאני יכול לחשוב עליו ובכל זאת זה עדיין בעייתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה