יום חמישי, 16 בדצמבר 2010

השקיעה מהמרפסת

קר לי. לבשתי חולצה. אם זה ימשיך ככה אצטרך ללבוש גם מכנסים ארוכים?
יורד גשם. לא צללתי כבר כמה ימים. הים גבוה. מקווה שיהיה יותר טוב מחר.

יש לי מרפסת עם נוף מדהים. בעיקר בשקיעה. נדמה לי (הסבר בהמשך).

בימים טובים רואים גם את האי השכן - סייבא.

הנוף משתנה לפי מזג האויר, תנועת האוניות, לא משעמם אף רגע, למרות שחלק ניכר מהיום, באיזור שלי מזכיר קצת את יום כיפור - אין הרבה תנועה.

לפעמים מעונן וכייף ללכת בגשם, לפעמים הגשם סוחף ואז פחות נחמד, ולפעמים הים חלק כמו מראה ועושה רושם שרואים מהמרפסת את סוף העולם - המקום שאחריו פשוט העולם נגמר ונופלים לתהום.
השקיעה משגעת - לא נגעתי בצבעים של התמונות והן משקפות נאמנה את מה שקורה כאן בחוץ. השקיעה מוקדמת - חמש וחצי. אני רוצה תמיד לראות אותה אבל בדרך כלל מפספס. שקוע במחשב, לא שם לב והופ - השמש שקעה לה.
עוד כמה דקות, וכבר ממש חושך.
לפעמים אני בכל זאת מספיק, אבל עמוד החשמל הזה תמיד נתקע באמצע. אם הייתי יכול הייתי מסובב קצת את העולם כדי שהשקיעה תהייה מעל סייבא.

בתמונות הראשונות שלי על האי העמוד הפריע פחות.
זה העמוד זז או השמש? אני לא עשיתי כלום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה