יום רביעי, 12 בינואר 2011

לכמה אנשי תוכנה נזקקים כדי להחליף נורה?

אף לא אחד - זו בעיית חומרה !

בשבוע הראשון שהגעתי לכאן, כתבתי לבוס שלי שנראה לי שהבעיה של המחשב היא בעיית זיכרון.
עשיתי כל מיני דברים אבל לא את הדבר הפשוט של להתכופף מתחת לשולחן, לשלוף את המחשב ולבדוק.
יש לי פריחה רק מהמחשבה לטפל בבעיות חומרה. אני מעדיף כבר לקנות מחשב חדש.

שלשום כבר נמאס לי והוצאתי את המחשב לבדוק, כי תוך כדי הדגמה לארכיאולוג חדש שהגיע המחשב קרס 3 פעמים.

Stafford Smith הוא בחור מאוד נחמד בן 27 שהגיע מאוסטרליה וכמוני גם הוא כותב בלוג על המסע שלו שאולי יתחשק לכם לקרוא.
הוא בא אחרי פרוייקט מאוד מעניין בירדן שצילם מהליקופטר את כל האתרים הארכיאולוגיים שניתן לזהות מהאוויר. יש בקישור שבמשפט הקודם יופי של תמונות.

איך שהגיע הוא עשה גם מה שאני התחלתי בו - סדר !!
 הוא התחיל בעבודה המדעית של קלסיפיקציה של כלי העבודה של גרנט שהיו מפוזרים בכנה ארגזים ובמריצה שעמדה, כשהגעתי לפני שלושה חודשים כמעט, באמצע החדר עם ערמת הארגזים.
כשאני סידרתי, העברתי את הכל באופן קומפקטי כדי שאפשר יהיה לזוז כאן בחופשיות.
המשימה המקצועית הראשונה שגרנט הטיל עליו הייתה הקמת מדפים לאחסון ארגזי הממצאים.
כמתמחה הוותיק, עדכנתי את סטף על מנהגי המקום שכבר סקרתי בפוסטים קודמים וכמו תלמיד טוב, סטף, בין משימה אחת לשניה, יושב וקורא בגינה את הספר על ההצדעה הראשונה,
או שהוא יושב שם וכותב את הבלוג שלו על המחשב הנייד הקטן שלו.

אם נחזור לבעיית החומרה, אז הוצאתי את המחשב מתחת לשולחן וגיליתי שיש שני סוגים של כרטיסי זיכרון וסביר להניח שזו הבעיה. הוצאתי את הכרטיסים הקטנים.
לא הייתי עושה את זה אם סטף לא היה מגיע והאמת שהוא גם קיצר את התהליך שהציע להוציא את הכרטיסים ולראות מה קורה. אני התחלתי לבצע תחקיר על הספסיפיקציות של הכרטיסים, כדי לראות מה הבעיה.
בינתיים, טאץ' ווד, הכל תקין.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה