יום שבת, 8 בינואר 2011

פתאום גיליתי שיש לי תמונות מאז ארוחת כריסמס שלא הורדתי מהמצלמה

בערב הוזמנתי לגיי.

כבר ראיתם פנורמה לכיוון צפון מהמרפסת המדהימה שלה. הפעם התמונה לכיוון מערב, לשקיעה.
היינו תשעה.
אנה שבתמונה, "עלתה" לסתישע משבדיה. הייתה מתנדבת בפראק הלאומי והגיעה שוב להיות תושבת.
רוברטו, בא במקור מקורסאו והוא מומחה לחקלאות בוטניקה של האי ושאר דברים שקשורים לביולוגיה ובמסגרת הזו גם אחראי על הדגה.
גיי ניצלה את מומחיותו המיוחדת להכנת הלובסטר.

אחרי מנה ראשונה, הגיע צלי טלה נהדר עם תפוחי אדמה. ללקק את האצבעות.
בסוף גיי חילקה לכולם מתנות כמנהג החג. לא חגגתי כריסמס מאז שהייתי בן 7. זה העלה זכרונות ילדות. כייף לקבל מתנות בין אם מבקשים מסנטה משהו באופן מפורש אם לאו.
שתיתי ואכלתי כל כך הרבה שלא יכולתי לישון כל הלילה מרב התפוצצות של אנרגיה ובשתים לפנות בוקר, התוכנה שאני עובד איתה ביקשה שאעדכן את הרשיון. חשבתי שאני מתפוצץ מצחוק (עדיף על לבכות או להתעצבן). למה זה ולמה דווקא עכשיו? נפלאות דרכי המחשב.


יש לי עוד תמונה. הציפור גילתה מיומנות מדהימה באכילה של הפרי הזה שחוסל תוך כמה דקות. יש לה מבט מוזר ומאיים בגלל האישון הקטן מאוד יחסית.

לציפור  קוראים Pearly-eyed Thrasher ולפרי Soursop ובאופן לא מפתיע זה הפרי שהי הכי אוהבת לאכול. ידעתי שהיא מקצועית, ראו עליה. ותודה למנו על הזיהוי.




2 תגובות:

  1. :) אחלה תיאורים. וחבל שלא השארת בצד קצת לובטסר בשבילי. יופי של תמונות. אבל לא גילית איזו מתנה קיבלת...

    השבמחק
  2. ואו גם לי יש מלא תמונות מטיולים שלא הורדתי בכלל ואם חס וחלילה משהו יקרה, הכול יימחק. אני פשוט לא אוהבת להתעסק עם המחשב וכל משחקי רשת האלו, שגוזלים שעות מהזמן.

    השבמחק