יום חמישי, 17 בפברואר 2011

מכירת חיסול של בעלי חיים

בעוד שבועיים אני עוזב את האי ומתחיל טיול של שלושה וחצי שבועות - מסתישע לסן מרטין. משם לדומיניקה. מדומיניקה למונטסרט, ובחזרה לסן מרטין על מנת להמריא לפריז.
אני צריך להתחיל להזדרז עם הפוסטים שלי כי הצטברו אצלי לא מעט תמונות שאני רוצה להעלות לבלוג ואני לא רוצה להיות בפיגור כי אני בטוח שבטיול יהיו לי הרבה תמונות חדשות.

אז הפעם בחרתי נושא - בעלי חיים.
נתחיל בחצר שלנו.
החיה הכי חביבה היא השממית. אני מזמין אותה להכנס הביתה כדי שתואכל את היתושים. יש לנו מכה של יתושים מעצבנים. לא העוקצנים כמו שהיו לי פה באוקטובר אבל מעצבנים את העיניים בכל זאת.
בכל בית יש מאגר מים, ולמאגרים  מוסיפים דגיגי גופי כדי שיואכלו את הזחלים של היתושים. אחר כך המים עוברים במסננים ככה שהדגיגים לא ממש מגיעים לברזים.
עוד בעל חיים חביב הוא העכביש שגדל על הגוייבה בכניסה לבית. יש לנו שני עלי גוייבה בשני טעמים שונים. העכביש גדל לו על הגוייבה שבכניסה, משם אני תמיד מסתכל על השקיעה ותמיד מקסים לראות את הצורה המדהימה של קורי העכביש.
שכחתי איך קוראים לפרי הזה אבל לפני שהספקתי לאכול אותו, באו כמה עטלפים וחיסלו אותו. כל עטלף בא, לקח ביס, והמשיך הלאה כדי שגם החבר שלו יוכל לאכול. איזו התחשבות!
ונעבור ללוע הר הגעש. בדרך לשם רואים הרבה סרטנים נזירים, אבל להם הקדשתי כבר פעם פוסט שלם אז לא אחזור על הפרטים והתמונות.
עוד בעל חיים מאוד נפוץ הוא הנחש שתמונה שלו שסטף צילם מצורפת כאן בהמשך. הנחשים לא ארסיים אבל בדרך כלל די קשה לצלם אותם, הם בורחים די מהר, הצבע שלהם דומה לרקע וכו'.
בדרך למטה, ראיתי גם קן שלעבר של צרעות. יכולת הבניה שלהן מרשים. בדרך כלל אנחנו חושבים רק על דבורים אבל גם הצרעות בנאיות לא רעות בכלל.
עוד חרק שיודע ללבנות קינים הם הטרמיטים. היה לי קצה לצלם אותם. אני לא אוהב לצלם עם פלש אבל בלי חצובה בחושך של היער הטרופי אי אפשר לצלם כלום.
ומהלוע לשפת הים.
מועדון הצלילה "מגדל" לטאות "אוזן אדומה" - הם מאכילים אותן בשאריות עוף ואם לא נזהרים הלטאות קופצות ולוקחות לבד, גם אם אין לך משהו לתת להם ביד - נשיכה לא נעימה בכלל.
אם הגענו עד שפת הים אז התמונות הבאות הן מההפלגה לסנט קיטס, למרות שאפשר לראות מחזות כאלה גם אצלנו.
ראשית הפליקנים על שובר הגלים.
ובשמיים ממעל ציפור שניראת כמו דינוזאור קדום מהסרטים.
זו הפריגטה, שעל שמה נקראת הפריגטה. סטף טוען שמבטאים את השם פרידזית, בשני חיריקים. שיהיה.

ולסיום עוד תמונה חביבה. סיפרתי כבר את הסיפור על ההפלגה בחזרה מסנט קיטס. סף שלחה לי את התמונה היום ומסתבר שככה נראתי. שערות כחולות או לא, העיקר שהראש נשאר יבש.

תגובה 1:

  1. ווי - טיול של 3 שבועות בעוד איים, אז חוץ מהמעבר בין אי לאי די מקנאת בך:)
    יופי, תבלה ותהנה.

    השבמחק