יום ראשון, 13 בפברואר 2011

צלילה בסתישע - סיכום מצב

היום סיימתי את ה"דיל" של הצלילות שלי בסתישע. אני עם 60 צלילות ב"לוג בוק", 41 מתוכן כאן על האי.
כיאה לסיום כזה, הצלילה היום הייתה יחסית רחוקה ממרכז הצלילה (3 במפה כאן למטה) באתר המכונה "אקווריום", לא רחוק מהמקום המצויין במספר 28. לא שזה היה מתוכנן, אבל יצא ככה. מזמן רציתי לצלול באתר הזה אבל אין שם עגינה קבועה וצריך להשתמש בעוגן של הסירה, ומפליגים לשם רק שהים ממש שקט כי אחרת אי אפשר לראות שם הרבה.
האתר יפהפה, בנוי ממקבץ של סלעים עם המון אלמוגים עליהם, דגים כמובן ותמנונים.
נראה לי שזו פרידה מ- Golden Rock Diving Center שכבר כתבתי עליו בפוסטים קודמים:
מהסירות,
ומהמזח, עליו הסירות יכלו להקשר כאשר הים לא היה גבוה מידי.
 אני מתלבט אם להמשיך את הלימודים ל Dive Master. אני לא מתכוון לעבוד בזה, ומלכתחילה החלטתי לקחת את הקורס רק כדי ללמוד עוד על צלילה על מגוון המקצועות שקשורים אליה - פיזיקה, פיזיולוגיה, טכניקה וטכנולוגיה של צלילה וכו'. את החלק המעשי כמעט גמרתי ויש לי עוד בחינה ארוכה ומיגעת (משהו כמו 340 שאלות) שצריך ללמוד אליה לבד מהספר. לא כל כך בא לי להתאמץ בשבילה. אני לא כל כך רואה את הטעם בזה.
תלוי בתוכניות ההמשך שלי באי. את עבודת המיפוי הממוחשב כמעט גמרתי ונראה אם אוכל לעבוד עוד קצת בארכיאולוגיה לפני שאצא לטיול קצר של משהו כמו 3 שבועות לפני הטיסה בחזרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה