יום שני, 2 במאי 2011

מסע להכרת החגור - חיפוש מדרכות

בשבת בבוקר עזבתי את אכסניית הנוער והלכתי לאכסנייה של אגודת ההתנדבות. המנהל, איסלנדי מוצק וחביב. אחרי שהצגתי לו מי אני, מה אני מחפש ו"מה אני יכול לעשות בשבילכם?" , הוא קיבל אותי בברכה, ותיאר את כל הצרכים שאני יכול לענות עליהם, בין היתר ... תיאום וטיפול בקבוצה של ישראלים שאמורים להגיע לכאן.

סוף שבוע, לא היה לי מה לעשות פה אז התאקלמתי לאט לאט. בשבת ירד גשם ושלג כל הזמן. יצאתי קצת לטייל למרות הכל אבל לא לקחתי מצלמה איתי. מה היא אשמה שאני כזה?
למחרת הכל היה מכוסה שלג, קר, אבל היה כבר סביר ולקחתי אותה.

צילמתי את המכוניות האלו כדי שתראו שאני מצלם בצבע - לא בשחור ולבן כפי שאפשר אולי לנחש מהתמונות הבאות.

97% מהתושבים פרוטסטנטים ויש פה כמה כנסיות מעניינות. עוד לא ראיתי כאלה בשום מקום.
בפנים יש שני עוגבים נהדרים. עוד לא צילמתי כי הגעתי לשם בדיוק בשעת התפילה. אשתדל לצלם אותם לפני יום ההולדת שלי בחודש הבא כדי שתוכלו לדעת מה לקנות לי מתנה - בדיוק כזה אני רוצה.
את העקבות בשביל יצרו העגלה והכלב הזה:
הם הלכו בשביל, והיה קל לראות איפה הוא, בין שתי שורות העצים. בהמשך המסע שלי היה הרבה יותר קשה לדעת היכן ללכת. אני עם מעיל, מכנסיים ונעליים - הכל חדש, לא נורא קר, רק צריך לבדוק כל כמה דקות אם האף לא נשר ונפל לו. הציוד עומד בגבורה בתנאים האלה, למרות שנראה לי שאולי יש לחות מסויימת בנעליים, מקווה שזה אדים שיוצאים מהרגל ומצטברים להם על הגרביים.
הבעיה היא לדעת היכן לצעוד. רק משוגעים מסתובבים ברגל, גם שלוליות מכוסות קרח ומעליהם שלג, אז לך תדע איפה אפשר לצעוד ואיפה לא. אני החלטתי ללכת על הכביש. איפה שרואים את השחור כי מכוניות המיסו את השלג. גם הרבה מכוניות לא היו. גם יום ראשון וגם האחד במאי. תבחרו לכם את הסיבה להשאר בבית.
עוד כנסייה. לזו לא נכנסתי, אבל התלבטתי אם לשבת לנוח בחוץ.
מעייף ללכת בשלג.

משם החלטתי ללכת לכוון החוף. שם מצאתי עוד בניין מעניין. אני מניח שזה מקדש של הבונים החופשיים. מעניין מה עושים שם החלונות בצורת מגן דוד.
הטיילת יפה מאוד, לא כל כך מזכירה את הטיילת של תל אביב. פה ההפרדה בין שביל הולכי הרגל ושביל האופניים מסומן בברור.
מעבר למפרץ הרים שמשחקים תופסת עם העננים - לפעמים רואים אותם, לפעמים לא.

שחפים במים, וגם סירה/פסל ויקינגי יפה.


יש גם בניינים חדשים לאורך החוף. כמו מרכז התרבות הזה:
שהחלונות שלו הוסיפו קצת צבע בהשתקפות שלהם.
כדי שלא יצא הכל שחור לבן, צילמתי גם את התמונה הבאה - מכוון הרחוב שלנו, למטה לחוף, לכיוון של הפסל שצילמתי קודם. לפחות הרמזור אדום.

עוד מעט ישיבת צוות והתחלת משימות בשבילי. יהיה מעניין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה