יום שני, 4 באוקטובר 2010

רשימת יעדים לעבודה/טיול בעולם

התקנאתי ב רשימת המשאלות של אפרת והחלטתי לכתוב את הרשימה שלי בבלוג.

בעיקרון, אני מעדיף לתקופות ארוכות יחסית ולשלב טיול עם עבודה, שתאפשר לי להטמע במקום, שתממן לי את הנסיעה, לפחות את השהיה ורצוי שזה יהיה משולב בהעצמה קהילתית או אישית שתנצל את הכישורים והיכולות שלי בתחומי האימון, העבודה עם קבוצות בטבע, מיחשוב וכו':

  • סתישע (אני נוסע ובעוד 10 ימים אוכל למחוק מהרשימה)
  • חפירות ארכיאולוגיות באתר של האולמק במקסיקו או בסביבה
  • צלילה (ארכיאולוגית?) בבליז
  • איסלנד (הייתי ובהחלט לא הספיק לי. נראה לי שארצה להגיע לאיסלנד שנית)
  • הודו/נפאל: בצפון - קשמיר, אמריטצר, הדרום ואולי גם סרי לנקה , אורוויל, סיקים, אסאם, ג'איפור, בוטאן, בית הספר Riverside של Kiran Bir Sethi שנתנה הרצאה ב TED
  • תאילנד, לאוס, קמבודיה, וייטנאם, אולי גם בורמה
  • סין, מונגוליה, דרך המשי, הרכבת הטרנס סיבירית
  • מדגסקר, זנזיבר / pemba והסביבה
  • דרום אפריקה
  • tamera - כפר אקולוגי בפורטוגל (הייתי ובהחלט שווה ביקור מעמיק)
  • מסע שורשים לפראג (אומרים שאני צאצא של הגולם), בודהפסט, טרנסילבניה ואולי גם רוסיה הלבנה, קרים
  • מסע מחוף אל חוף דרך כל שמורות הטבע בארה"ב
  • לעשות את שביל האפלצ'ים

מה שכחתי? House sitting בניו זילנד, באיים הפסיפיים?


2 תגובות: