יום שבת, 6 בנובמבר 2010

שעועית, נבטים ושאר ירקות

האמת היא שיש ירקות במכולת, רק שהמבחר מאוד קטן וגם הכמויות המוצגות למכירה שהן למעשה כל מה שקיים, קטנות מאוד. לא בכל מכולת יש ירקות ויש חנויות של ירקות ואפילו שם המבחר קטן מאוד. קצת בננות, פלטנו - זה השם הספרדי, יש להם שם אנגלי של זה, לא זוכר. תפוחי אדמה, עוד כמה סוגי שורשים דומים שאני לא קונה, תפוזים בשקיות של 5 במקרר, כרוב, חסה, כרוב סיני שאני מאוד אוהב, בצל, בצל ירוק, קצת במיה, עגבניות, מלפפונים, ... לא נורא נכון?

אלא שאחרי מדפים עמוסים במגה או מקומות כאלה אצלנו אפשר לקבל  "פחד מחוסר ירקות ופירות" אם יש פוביה כזו בספרי הרפואה.

הסיבה השניה לפוביה שלי היא הציפיה להנאה מפירות טרופיים. אין כאן כאלה. יש אננסים קטנים במכולת, גוייבות מהממות על העץ בגינה שלנו - או שבעצם אני צריך לכתוב בלשון יחיד, אכלתי שניים בשלושה שבועות כמעט שאני פה - זה מה שיש. יש לנו גם עץ מנגו אבל זה לא פרי שאני מוכן לאכול ככה סתם אפילו אם זו הייתה העונה וזו לא.
לשכן יש שיח פסיפלורה ענק אבל שוב זו לא העונה.

אז החלטתי לגדל נבטים. קניתי שעועית, שמתי מגבת נייר מקופלת במגש קלקר שקניתי בו משהו, כבר לא זוכר מה.
ההתחלה הייתה מבטיחה:

אחרי כמה ימים גדלה לי גינה של ממש:


וזה סופו של כל בלון:


תענוג


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה