יום שני, 15 בנובמבר 2010

קצת מתחת

מהכי למעלה בפוסט הקודם להכי למטה, העיסוק העיקרי שלי בינתיים:

 
זה לא אומר שאני מסכים עם המדבקה הזו, אבל אני בהחלט נהנה מהצלילה.

אין לי מצלמה תת ימית אבל למזלי צללתי השבוע עם Stefan Riemert שצילם קצת וככה יש לי משהו להראות. אז ראשית אותי:
מלפנים

ומאחור
בעומק של 30 מטר ליד צ'רלי בראון - ספינה שהוטבעה כדי שתשמש ריף מלאכותי. אחרי הרבה עבודה כדי להוריד ממנה את כל החלקים הלא אקולוגיים, השיטו אותה לאי והיא באמת טבעה, לא במקום שתכננו לה. 
היא שוכבת לה על הצד ויש בה חלק כייפי שעוברים כמו במנהרה. האור בקצה המנהרה כחול, כמו כל דבר בעומק הזה כי המים מסננים כל צבע אחר.

אז כמה מהחברים השתקנים שלי, לדוגמה - 
צלופח:



 לובסטר:


צב (יש שני סוגים בסביבה של האי):




הכריש והברקודה לא יצאו פוטוגניים, גם אחרי עיבוד התמונה שעשיתי כמו לשאר החברים בפוסט הזה.

לסיום חידה - מי אני ומה שמי:

רמז: החור הקטן הוא העין. החור הגדול יותר הוא פתח לזימים.
כדי לראות טוב יותר מי מתחפר לו בחול, מאט דגדג אותו קצת



ואז אפשר לראות את ה Sting Ray בכל תפארתו
בעברית זה נקרא חתול ים  - תודה ל אפרת  על התרגום.
דווקא לא עושה מיאו, אבל גם וינסנט החתול של השכן נובח, אז ניחא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה